Електро байк з центральному моторі на пасової трансмісією. Використовується мотор центральний Тайванської виробництва Cyclone Центральний мотор це тяга з 0 км на годину, чуйна ручка газу, більше потужності при меншій витраті, накат як у звичайного велосипеда, легкість в обслуговуванні, звичайно ж меншу вагу і головне у вас буде працювати підвіска так як вага мотора знаходиться не в колесі! Забудьте про пробки в місті з похмурим розгоном, цей байк здивує не тільки динамікою, можна порівняти з 200 куб мотоциклом, але і запасом ходу в агресивному режимі їзди (80 км на одному заряді), величезна батарея дозволить проїхати 120-140 км без допомоги педалей в місті. Це максимальна версія EH-CycloneCoax max Головне що варто знати з відмінностей цього байка: 0-50км на годину за 3.0 сек при вазі райдера 90 кг Повноцінний привід педалей Злі 4 поршня + 203мм ротора як стокові гальма 24х3.0 гума + посилені обода Якісна оптика з 2-ма режимами роботи (ближній \ дальній) Швидка зарядка 15А (3 години на повний "бак") в базі Наявність педалей і педального приводу у байка дозволяє переміщатися по місту без документів і не вимагає реєстрації. Трансмісія - ремінь Нема звуків роботи трансмісії і величезний ресурс до заміни. Повноцінна система педалей і велосипедної трансмісії. Встановлено стандартний кит освітлення від Electric Horse: Фара (правильна, не сліпить встречку з 2ма режимами роботи (ближній \ дальній) Пульт управління освітленням Гудок мото Характеристики: Потужність мотора - 2.4кВт Потужність постійна - 5 кВт Потужність пікова - 6кВт На колесі потужність перевищує 7кВт Запас ходу мінімальний - 80 км (Газ в підлогу і не відпускати) Запас ходу реальний - 120-140 + км Запас ходу який пишуть інші виробники (тільки забувають уточнити яка швидкість): 200+ км Максимальна швидкість - 70 км на годину Хід підвіски перед - 210мм Хід підвіски зад - 90мм Швидка зарядка: 2 режими роботи: 10А - 5 годин 15А - 3 години Повний "бак" з 0 до 100% за 3 години! Від себе: Хоч у нього всього 6 кВт потужності, але обганяє навіть ходом мотор колеса потужністю 8кВт. (з місця немає сенсу їхати так як мотор колеса до 15 км на годину не їдуть в порівнянні з цим звіриною) за фактом 10ЛС ДВС не конкуренти з за 40NM доступні з 0км в годину (знову камінь в город мотор коліс) Завдяки швидкісному шківа, досягається д інаміка мотоцикла. Величезний момент, дуже не звичайно що байк може так тягнути з будь-якій швидкості. Може з 0 км заїхати під гірку більше ніж 60 градусів (мотор колеса не більше 25 і то ходом) У лісі і на бездоріжжі дуже комфортно так як мотору не складає труднощів дати весь момент зараз і відразу. У букс легко, від чого і весело :) Це не мотор колесо. Тягтиме всюди на будь-якій швидкості під будь-яким кутом. Байк збитий, в міру важкий і відмінно управляється. Відчуття, що їдеш на злом піт байці. У місті тримає дорогу шикарно, трохи перебір з моментом, різке відкриття ручки газу - гарантовано стусан через велику моменту. Батарея з елементів NMC від виробника CATL. Виробник обіцяє 2000 циклів, це більше 200000 км, а після просто зменшення запасу ходу. Стільки не один байк не пройшов, але якщо пройде то повідомимо :) Комплектація: Рама Лейлі Маятник під cyclone Мотор cyclone 3кВт Батарея NMC 17S 48AH - 3квтч Smart BMS (С блютузом) Контролер з блютузом Kelly 7212s (Всі настройки з телефону) Швидка зарядка 10 -15А (0-100% за 3 години) Порт швидкої зарядки (до 40А) Гальма Шимано 4х поршневі + 203мм ротор теж від компанії шимано. Тип розміщення гальма - Вело Привід - ремінь Посилення трансмісії від electric horse Натяжитель ремня Колеса - 24х3.0 Обода Посилені 24х3.0 Посилені спиці Посилені втулки Покришки 24х3.0 сліки Вилка DNM USD 8s 2020года з 210мм ходу Амортизатор DNM burner 3 2020года з довгою 220мм мото сидіння від Electric Horse (власне виробництво) Передня фара лінзірованная, дальній / ближній Гудок мото 110 Дб Можемо додати опціонально крила повнорозмірні, поворотники, габарити, сі
Зв'яжіться з автором оголошення