Увага: Контролери серії KLS-NT працюють лише з двигунами, які мають датчики Холла. Підтримка бездатчикових (sensorless) двигунів наразі відсутня.
Це потужний 24В контроллер разрахований до 200А
Основні функції:
Розширене виявлення помилок і захист. Коди помилок відображаються через програмне забезпечення для ПК або додаток на Android.
Контроль напруги акумулятора. Контролер припиняє роботу при перенапрузі та поступово зменшує потужність при низькому заряді до порогового значення «Low Battery Voltage».
Вбудований струмовий контур та захист від перевантаження по струму.
Регульований діапазон температурного захисту двигуна.
Обмеження струму при низькій та високій температурі для захисту контролера та акумулятора. Потужність починає обмежуватись від 90℃, а повне вимкнення – при 100℃.
Моніторинг напруги при рекуперативному гальмуванні.
Окрема установка максимальної швидкості вперед і назад в діапазоні 20–100%.
4-контактний порт RS232 та кабель Z-TEK USB–RS232 дозволяють налаштування через ПК або Android-пристрій.
Виходи живлення +5V та +12V для датчиків Холла або інших пристроїв.
5 входів перемикачів, активованих 12В: за замовчуванням – газ, гальмо, задній хід, передній хід та Boost.
3 аналогових входи 0–5В: дросель, аналогове гальмо, температура двигуна.
Можливість дублювання сигналу з одного з датчиків Холла.
Функція Boost — максимум потужності навіть без обертання ручки газу.
Окремі входи для гальма (pin 25) та датчика температури (pin 1).
Підтримка джойстика (0–5В симетричний сигнал вперед/назад).
Підтримка температурних сенсорів типу KTY84-130/150 або KTY83-122.
3 входи датчиків Холла (open collector, із підтягуванням).
Режим рекуперації через аналогове гальмо — не потребує окремого перемикача.
Покращене рекуперативне гальмування (аналог ABS) — плавне, потужне, аж до повної зупинки.
Захисний запобіжник та шунт більше не вбудовані в корпус.
Круїз-контроль — працює лише в режимі переднього ходу.
Опціональна підтримка CAN-шини типу Broadcast (250 Кбіт/с) — не в базовій комплектації.
Підтримка Bluetooth — потрібен зовнішній Bluetooth-модуль (продається окремо).
Опція антискольження — автоматичне гальмування при русі в протилежний бік. Корисно для прибиральних машин та ін.
Технічні характеристики:
Потужний мікроконтролер нового покоління.
Синхронне випрямлення, низький падіння напруги, високочастотний ШІМ — висока ефективність.
Електронна зміна напрямку обертання.
Моніторинг напруги на всіх трьох фазах, живленні та шині.
Контроль напруги на лініях 12В і 5В.
Вимірювання струму на всіх 3 фазах двигуна.
Струмова петля управління.
Захист від перенапруги та перевантаження.
Окремі ліміти струму для двигуна та акумулятора.
Низький рівень електромагнітних завад (EMC).
Захист акумулятора — попередження, обмеження та вимкнення при низькій або високій напрузі.
Алюмінієвий корпус для ефективного охолодження.
Захист від перегріву контролера.
Автовизначення типів датчиків Холла.
Захист від високого положення ручки газу при старті.
Посилення струму — дозволяє зменшити навантаження на батарею, підвищивши ККД.
Простий монтаж — сумісний зі звичайними потенціометрами 3-жильного типу.
Програмується через ПК або планшет Android (через кабель Z-TEK USB–RS232).
Безкоштовне та зручне ПЗ для налаштування.
Працює з будь-якими двигунами незалежно від кількості пар полюсів.
Підтримка до 70 000 об/хв (електричних).
Загальні параметри:
Робоча частота: 10 або 20 кГц
Струм споживання в режимі очікування: < 0.5 мА
Вихідний струм живлення 5В / 12В: 40 мА
Регульований робочий діапазон напруги акумулятора
Стандартний сигнал дроселя: 0–5В (потенціометр) або 1–4В (активний Холл)
Температура MOSFET при повному навантаженні: 0℃ до 70℃
Діапазон робочих температур: –40℃ до 100℃
Максимальний струм від акумулятора: програмується через ПЗ
Свяжитесь с автором объявления